Het Het Spelplezier
Voor alle spelers van Het Spelplezier

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

GP Madrid: Waar of Niet?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het Spelplezier -> Magic The Gathering
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bjiri

BerichtGeplaatst: 27-02-2012 20:20:46    Onderwerp: GP Madrid: Waar of Niet? Reageren met citaat

...

Guy geeft 1 eurocent tip aan een ober - hij had het "verdiend"
Guy heeft zijn schitterende prestatie te danken aan fling
Guy weet alle burger kings in Madrid Centrum liggen

Jiri speelt al na 3 minuten op de luchthaven zijn leesboek kwijt
Jiri verliest tegen een vrouw die ook haar getapte beesten gebruikt om te blokken
Jiri speelt 9 uur aan één stuk constructed - geen pause

Koen staat comprommiterend op de foto met een Spaanse schoonheid
Koen bestelt sla in de Burger King, Guy eist een hamburger ZONDER MAYO!
Koen komt ons afhalen in een box-autooken. Aan de grens op 't vliegveld krijgt Koen een deck-check van de flikken

Wordt vervolgd... binnenkort een quizz. De eerste met de antwoorden WINT een MOOOOOIIIIIEEEE PRIJS!!!!!!!!!!! (sponsor: Koen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
woeters
Site Admin

BerichtGeplaatst: 28-02-2012 08:28:46    Onderwerp: Re: GP Madrid: Waar of Niet? Reageren met citaat

Zitten toch wel enkele moeilijke in, maar ik waag mijn kans Smile
Zie mijn idee hieronder:

bjiri schreef:
...

--> Zeker en vast, zo kennen we Guy Smile
--> Ik ken niet veel van de gespeelde kaarten en decks momenteel, maar Fling, wie weet, ik gok op 'waar'
Guy weet alle burger kings in Madrid Centrum liggen --> Natuurlijk Wink

Jiri speelt al na 3 minuten op de luchthaven zijn leesboek kwijt --> Seems doable Smile
Jiri verliest tegen een vrouw die ook haar getapte beesten gebruikt om te blokken --> awel Jiri, ik denk da ge te slim zijt daarvoor (al lijkt het zo stom dat het misschien wel waar is)
Jiri speelt 9 uur aan één stuk constructed - geen pause --> als dees waar is, respect!

Koen staat comprommiterend op de foto met een Spaanse schoonheid --> Nope
Koen bestelt sla in de Burger King, Guy eist een hamburger ZONDER MAYO! --> Awel, ik denk het wel, zeker en vast dat eerste Smile
Koen komt ons afhalen in een box-autooken. Aan de grens op 't vliegveld krijgt Koen een deck-check van de flikken --> Nope

Wordt vervolgd... binnenkort een quizz. De eerste met de antwoorden WINT een MOOOOOIIIIIEEEE PRIJS!!!!!!!!!!! (sponsor: Koen)

Kunt ge verder iets meer zeggen over de GP zelf, wat waren de resultaten?
Terug naar boven
Het Spelplezier
Site Admin

BerichtGeplaatst: 28-02-2012 10:29:12    Onderwerp: Re: GP Madrid: Waar of Niet? Reageren met citaat

Gene gemakkelijke ma bho hier zijn men antwoorden!

Guy geeft 1 eurocent tip aan een ober - hij had het "verdiend" "WAAR"
Guy heeft zijn schitterende prestatie te danken aan fling "NIET WAAR"
Guy weet alle burger kings in Madrid Centrum liggen "WAAR hij zal da wel eerst gegoogeld hebben voor zijn regime Wink"

Jiri speelt al na 3 minuten op de luchthaven zijn leesboek kwijt "WAAR"
Jiri verliest tegen een vrouw die ook haar getapte beesten gebruikt om te blokken "ZO WAAR!!"
Jiri speelt 9 uur aan één stuk constructed - geen pause "NIET WAAR"

Koen staat comprommiterend op de foto met een Spaanse schoonheid "WAAR"
Koen bestelt sla in de Burger King, Guy eist een hamburger ZONDER MAYO! "WAAR"
Koen komt ons afhalen in een box-autooken. Aan de grens op 't vliegveld krijgt Koen een deck-check van de flikken "bedoelde hiermee de papieren dat worden nagekeken?? zoja zeg ik WAAR"

Voila da zijn mijn antwoorden. Ik hoop in ieder geval dat jullie jullie daar geamuseerd hebben!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
bjiri

BerichtGeplaatst: 28-02-2012 11:20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

de antwoorden komen later.
'k Wacht nog op meer reacties want tot nu toe zitten jullie er nogal regelmatig naast.

Een artikeltje komt er ook nog aan - Koen werkt daarnaast ook aan een collage.

De GP was in elk geval de max. Een aanrader voor iedereen next time

PS: Guy heeft het schitterend gedaan (vooral dag 2): plaats 24/1350 man denk ik. Koen en ik allebei 5-4. Maar dat is Koen onrecht aandoen, want hij had toch wel veel beter gespeeld dan ik.
Terug naar boven
woeters
Site Admin

BerichtGeplaatst: 28-02-2012 11:41:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Congratz to Guy !!!
24e op een Grand Prix is echt een super-prestatie!

Had intussen wat op google gezocht, en de volledige uitslag gevonden, voor diegene die geïnteresseerd zijn:
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/eventcoverage/gpmad12/standfin

12e plaats voor Mark Dictus is toch ook wel knap! Guy als 2e Belg (van een 30-tal denk ik), maakt het nog straffer, zeker als je ziet wie er nog achter hem komt, zoals ene Vincent Lemoine enzo...

Jiri uiteindelijk 578e, Koen 458e, ook proficiat aan beide, in de linkerkolom, en meer wins dan losses, ook niet slecht! Jullie zullen waarschijnlijk wel beter gehoopt hebben, maar toch een positieve balans he!

Kijk al uit naar het verslag en fotoreportage!
Terug naar boven
Joeri755

BerichtGeplaatst: 28-02-2012 19:26:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Alle ook is probere

Guy geeft 1 eurocent tip aan een ober - hij had het "verdiend" "WAAR"
Guy heeft zijn schitterende prestatie te danken aan fling "NIET WAAR"
Guy weet alle burger kings in Madrid Centrum liggen ´ NIET WAAR, is bijna onmogelijk Razz

Jiri speelt al na 3 minuten op de luchthaven zijn leesboek kwijt "NIET WAAR"
Jiri verliest tegen een vrouw die ook haar getapte beesten gebruikt om te blokken "NIET WAAR!!"
Jiri speelt 9 uur aan één stuk constructed - geen pause " WAAR"

Koen staat comprommiterend op de foto met een Spaanse schoonheid "WAAR"
Koen bestelt sla in de Burger King, Guy eist een hamburger ZONDER MAYO! "WAAR"
Koen komt ons afhalen in een box-autooken. Aan de grens op 't vliegveld krijgt Koen een deck-check van de flikken " NIET WAAR
Terug naar boven
woeters
Site Admin

BerichtGeplaatst: 07-03-2012 11:15:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Bon, Jiri, ik vind dat het nu toch tijd wordt om de antwoorden + woordje verklarende uitleg te geven, we hebben nu lang genoeg gewacht he Razz
Terug naar boven
bjiri

BerichtGeplaatst: 07-03-2012 17:18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is waar gebeurd. We gingen voor drinks op een terrasje zitten. Toen bleek dat de olijven slecht waren, de Cola 3E kostte en de ober ons liet wachten op de rekening, hadden we 2 opties: ofwel snel weglopen (voorkeur van Koen), ofwel 0.01Ec tip geven en een goed lachen (Voorkeur; Guy). Ik was al weggelopen ondertussen, maar de Koen zat ondertussen geblokkeerd tussen 2 buitenwippers en dat was dat...

35% Waar. Eerlijk is eerlijk: 't gros van de prestatie was skill. Maar het aantal keer dat Guy Fling op Pichburn devels -> 6 op uw bakkes HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! heeft gedaan was toch niet meer op 1 hand te tellen. En die tegenstanders maar bleiten. Vooral die fase waarbij Guy de laatste ronde op dag 1 geconcentreerd bleef tegen Miss ChannelFireball ondanks de "verleiding" vond ik nog indrukwekkender...

Guy weet alle burger kings in Madrid Centrum liggen

Een beetje juist - in Guy's dromen. Als beloning voor dag 2 mocht Guy een sjiek etablissement uitkiezen. "Sjiek" = Burger king dus... hmm hmm

Jiri speelt al na 3 minuten op de luchthaven zijn leesboek kwijt

Pijnlijk waar. Bij het uitstappen in Madrid Barajas speel ik diene boek kwijt. Voorafgaand moet ik wel melden dat Koen en Guy bizarre activiteiten hadden. Was gebleken dat Koen de vrouw van zijn leven had gezien op de vlieger en dat ze nog niet was uitgestapt. Een echt Top Model. Na 10 minuten hopeloos wachten moeten we hem wegsleuren van de exit-point waardoor ik mijn boek verlies... Ongelooflijk maar waar...

Jiri verliest tegen een vrouw die ook haar getapte beesten gebruikt om te blokken

Ook waar. Ronde 2 speel ik tegen 2/2 dorks + mentor of the meek die blijven aanvallen. No matter what! Toen die mevrouw ook wenste te blokken met die getapte beestjes moest ik alles uit de kast halen om haar uit te leggen dat dit niet mocht. Waarna ik toch doorging aan de beats...

Jiri speelt 9 uur aan één stuk constructed - geen pause

Waar! De volgende dag was het Chamionship standard. Guy leende me zijn UB control deck. Omdat ik nooit standard speelde en dus niet wist wat te counteren, verloor ik meestal dat eerste spelletje. Waarna ik het 2 won (gewoon de juiste dingen mana leaken) en geen tijd had om het derde af te werken... Result: 4 wins, 3 draws (waarvan ik 2 won als ik meer tijd had) en 2 losses... Een tof deck, maar KOOOOOOOPPPPPPPPIIIIJJJJJNNNN!!!!!!

Koen staat comprommiterend op de foto met een Spaanse schoonheid

Koen, 't is tijd voor deel 2 van de foltoreeks!! Please -> met de Quizz ook?

Koen bestelt sla in de Burger King, Guy eist een hamburger ZONDER MAYO!

Waar. En wie mocht dat aanvragen? Ding ding! Den Baert. Voor de moeite kreeg ik een rochel tussen mijn chicken burger...

Koen komt ons afhalen in een box-autooken. Aan de grens op 't vliegveld krijgt Koen een deck-check van de flikken

Ook waar. Een miniding bestuurd door... de ZUS van Koen!! Toen ik bijna platgedrukt zat tussen de borduur en een dikke autobus (echte bus, niet Guy) begon ze een beetje te giechelen... Rara mensen die Moonens!

Vwala. Allemaal waar gebeurd dus.
Meer hilariteit in het fotorapport van Koen binnenkort hoop ik. Daarop zal ik ook wel wat broduren... EN dan

GP Manchester!!! Here we come. The awesome Trinity...
Twisted Evil
Terug naar boven
bjiri

BerichtGeplaatst: 07-03-2012 17:20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

ah ja - die deckcheck was ook gebeurd. De flikken hebben zijn mappen en decks allemaal doorsnuffeld... met een vies gezicht Razz
Terug naar boven
Het Spelplezier
Site Admin

BerichtGeplaatst: 14-03-2012 16:42:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Rofl

Het moet daar nogal een beestig weekendje zijn geweest. Zen blij dat je u geamuseerd hebt Wink.

Grts,

Jeroen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
woeters
Site Admin

BerichtGeplaatst: 15-03-2012 08:19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja watte, 't moet inderdaad nogal wa geweest zijn Smile
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het Spelplezier -> Magic The Gathering Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: